MessageBox

MainMessage

AdditionalInfo

 

Radim...

Working

Ulazak u sustav Zatvori [ X ]

Izaberite način ulaska u sustav:

Pomoću Facebook profila

Ako niste povezali Facebook profil sa korisničkim računom, molimo Vas da ispunite sva tražena polja.

E-mail adresa:
Lozinka:

Ako nemate kreiran korisnički račun za portal Protagora.hr molimo Vas pratite ovaj link.

Analiza osnovnoškolskih udžbenika, čitanki i radnih bilježnica u pogledu zastupljenosti i uloge religijskih sadržaja

 

Kakva je zastupljenost religijskih sadržaja u izdanjima za osnovne 

škole? Koje su posljedice koje religijska indoktrinacija djece ima i 

može imati na njihov svestrani dugoročni razvoj, odrastanje, 

formiranje njihovih ličnosti, kao i sveukupni razvoj društva? Kakva je 

sukladnost religijski orijentiranih sadržaja sa ciljevima i ishodima 

procesa edukacije prihvaćenim od nacionalnih i međunarodnih 

institucija? Koji su predmeti najugroženiji religijskom indoktrinacijom? 

Imaju li znanstvena postignuća uopće šansu protiv religijskih dogmi? 

Kršimo li ovakvim obrazovanjem ustavno proklamirane društvene 

vrednote? Što je sa svestranim razvijanjem sposobnosti učenika i 

stimuliranjem kritičkog mišljenja? Učimo li učenike što da misle, a ne 

kako se razmišlja? Potičemo li ovakvim obrazovnim sustavom 

diskriminaciju unutar njega i šire u društvu? Razaramo li kod djece 

samopoštovanja i poštovanja drugih, empatiju i toleranciju prema 

različitostima? Provodimo li u sklopu obrazovnog procesa zapravo 

shvaćanje o vlastitoj vrijednosti te mogućnost razvoja 

religijsko kondicioniranje?

Ako vas zanimaju odgovori na ova i mnoga druga pitanja dođite na 

prezentaciju rezultata projekta:

“Analiza osnovnoškolskih udžbenika, čitanki i radnih 

bilježnica u pogledu zastupljenosti i uloge religijskih 

sadržaja“

koja će se održati u petak, 29. travnja 2016., u 11.00, u prostoru 

Tribine grada Zagreba, Kaptol 27, u organizaciji 

Udruge za zaštitu prava ireligioznih osoba i promicanje 

ireligioznog poimanja svijeta „Protagora“.

 

Kakva je zastupljenost religijskih sadržaja u izdanjima za osnovne 
škole? Koje su posljedice koje religijska indoktrinacija djece ima i 
može imati na njihov svestrani dugoročni razvoj, odrastanje, 
formiranje njihovih ličnosti, kao i sveukupni razvoj društva? Kakva je 
sukladnost religijski orijentiranih sadržaja sa ciljevima i ishodima 
procesa edukacije prihvaćenim od nacionalnih i međunarodnih 
institucija? Koji su predmeti najugroženiji religijskom indoktrinacijom? 
Imaju li znanstvena postignuća uopće šansu protiv religijskih dogmi? 
Kršimo li ovakvim obrazovanjem ustavno proklamirane društvene 
vrednote? Što je sa svestranim razvijanjem sposobnosti učenika i 
stimuliranjem kritičkog mišljenja? Učimo li učenike što da misle, a ne 
kako se razmišlja? Potičemo li ovakvim obrazovnim sustavom 
diskriminaciju unutar njega i šire u društvu? Razaramo li kod djece 
samopoštovanja i poštovanja drugih, empatiju i toleranciju prema 
različitostima? Provodimo li u sklopu obrazovnog procesa zapravo 
shvaćanje o vlastitoj vrijednosti te mogućnost razvoja 
religijsko kondicioniranje?

 
Ako vas zanimaju odgovori na ova i mnoga druga pitanja dođite na 
prezentaciju rezultata projekta:


“Analiza osnovnoškolskih udžbenika, čitanki i radnih 
bilježnica u pogledu zastupljenosti i uloge religijskih 
sadržaja“


koja će se održati u petak, 29. travnja 2016., u 11.00, u prostoru 
Tribine grada Zagreba, Kaptol 27, u organizaciji 


Udruge za zaštitu prava ireligioznih osoba i promicanje 
ireligioznog poimanja svijeta „Protagora“.

 

Pozivnica

Komentari na sadržaj:

Da biste komentirali ovaj sadržaj morate se autorizirati u sustav.

Učitavam...

Učitavam komentare...

"Protagora" - Udruga za zaštitu prava ireligioznih osoba i promicanje ireligioznog poimanja svijeta.

Adresa Udruge: Vramčeva 23, 10000 Zagreb

Kontakt e-mail: udruga@protagora.hr